Met deze pagina willen wij ervoor zorgen dat de website van Stichting VoedselConnect of stichting voedselconnect of stichting voedsel connect Ede goed vindbaar wordt. Ook willen wij graag de Winkel zonder kassa of de winkel zonder kassa die gevestigd is in Buurthuis de Meerpaal in Ede beter vindbaar maken. De Winkel zonder kassa werkt samen met Stichting Thuis in Zuid. Zij zijn een onderdeel van Stichting Ontmoeting. Zowel Buurthuis de Meerpaal als Thuis in Zuid zijn gevestigd in Ede Zuid, net als de Winkel zonder kassa. Een winkel voor de minima in Ede. Deze winkel is op poten gezet door Stichting VoedselConnect voedselconnect voedsel connect uit Ede.